
Mercat de Pagès, amb una àmplia oferta de productes locals de qualitat
Producte agrari de proximitat: fresc, local i de temporada.
El Mercat de Pagès és l’espai destinat a la venda directa de productes agraris propers al municipi de Gavà, preferentment del Parc Agrari del Baix Llobregat i el seu àmbit d’influència, entenent-se com a tal la comarca del Baix Llobregat, per part de productors registrats en la marca “Producte FRESC del Parc Agrari”.
La finalitat d’aquest mercat és la de facilitar al sector agrari a un lloc on poder vendre directament les fruites i hortalisses i/o altres productes agraris que conrea i produeix. Aquesta finalitat es complementa amb la comercialització de productes elaborats per part dels mateixos pagesos i/o artesans.
El Mercat de Pagès se celebra cada dimarts al parc de la Torre Lluc, de 9 a 14 h, i -des de setembre de 2021- també tots els dissabtes al matí a la Plaça Major de 9 a 14 h, davant del Mercat del Centre.
Podeu trobar tota la informació a la web dels Mercats de Pagès de Gavà www.mercatdepagesgava.cat
Xarxes socials
- Pàgina web: mercatdepagesgava.cat
- Facebook: facebook.com/mercatdepagesgava
- Instragram: @mercatdepagesgavà
Necessites més informació? contacta amb Mercats Municipals, al 93 263 91 00 o al mercatsdegava@gava.cat
Necessites més informació? contacta amb Mercats Municipals, al 93 263 91 00 o al mercatsdegava@gava.cat