FORMACIÓ | Preparació per a l’ACTIC – nivell mig (juny 2023)

Sabies que el certificat l’ACTIC és una eina que pot facilitar trobar feina (suma puntuació als processos de selecció i oposicions), la promoció professional i l’obtenció d’una acreditació? Et presentem aquesta formació que tindrà lloc durant el mes de juny 2023.

Durada: 27 h (9 sessions)
Dates: juny 2023 – dimarts (6, 13, 20), dimecres (7, 14, 21), dijous (8, 15), divendres (2)
Horari: de 9:15 a 12:15 h – El 20 i 21 de juny l’horari serà de 10:15 a 13:15 h
Modalitat: virtual
Formadores: Centre de formació Fabra Formació
Sessió informativa: Dimecres, 17 de maig, a les 11.30h al Centre de Serveis a l’Empresa

L’ACTIC és una certificació de la Generalitat de Catalunya que acredita la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

👤 Adreçat a:

Es prioritzaran aquelles persones en situació d’atur i/o situació de millora de feina, inscrites a la Borsa de Treball del Servei Local d’Ocupació.

Requisits per accedir a aquesta formació

  • Són necessaris coneixements informàtics bàsics.
  • Es realitzarà una selecció entre els candidats i candidates interessats.

🔭 Objectiu:

Preparar-se per assolir la certificació de l’ACTIC de nivell mig

🎁 Què aprendràs?

La formació inclou els següents mòduls/ continguts:

  • C1. Cultura, participació i civisme digital
  • C2. Tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu
  • C3. Navegació i comunicació en el món digital
  • C4. Tractament de la informació escrita
  • C5. Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment
  • C6. Tractament de la informació numèrica
  • C7. Tractament de les dades
  • C8. Presentació de continguts

Metodologia:

La metodologia serà teòrica-pràctica, donant un pes important a la posada en pràctica dels conceptes teòrics que desenvolupa l’ACTIC. S’acompanyarà la pràctica amb exposicions clares sobre els conceptes claus que comprèn l’ACTIC.

Les sessions es realitzaran mitjançant videoconferència.

Per tal de facilitar l’aprenentatge, es donarà accés als alumnes a un espai d’aprenentatge virtual on podran descarregar i treballar amb el material didàctic.

➡️ Formadores:

A càrrec del centre de formació Fabra Formació

*Una vegada formalitzada la teva preinscripció contactarem per la convocatòria a sessió informativa.

Formació 100% subvencionada – Places limitades!

Per inscriure’t, accedeix a la nostra Plataforma d’Inscripció. Si és la primera vegada que hi accedeixes, registra’t clicant a la pestanya “Registrar-se” i emplena el formulari amb les teves dades. Si ja hi has accedit anteriorment, inicia sessió amb el teu NIF i la contrasenya. Important: actualitza la pestanya “Les meves dades”, sobretot el correu electrònic on voldràs que t’enviem l’enllaç per la formació.

Diputació de Barcelona

Tens dubtes? Contacta amb el Centre de Serveis a l’Empresa, al 93 633 34 50 o a cse@gava.cat

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: