FORMACIÓ | Creativitat per emprendre i reorientar el teu model de negoci (1 i 2 de desembre de 2021)

Si tens ganes de despertar la teva creativitat, aplicar-la al teu negoci i al teu equip i veure els beneficis que t’aportarà no et perdis aquesta formació de només 6 hores. A la seva finalització seràs més prolífic amb les teves idees, aprendràs a generar solucions úniques i innovadores i adaptades a tots els enfocaments.

Apunta’t si ets

Directiu/va, responsable d’àrea de gerència, innovació, qualitat, enginyeria, màrqueting, o responsable de projectes, de la petita i mitjana empresa. També si ets persona emprenedora amb projecte ja iniciat que vulgui millorar la seva empresa, i/o implementar projectes amb èxit i innovar.

Per què t’interessa inscriure’t:

  • Per a despertar i potenciar la teva creativitat interior
  • Per eliminar les barreres a la creativitat.
  • Per aprendre a conduir sessions grupals de creativitat.
  • Per adquirir les claus per concretar i implementar la creativitat als teus plans d’acció.

Què farem a la formació?

  • Incorporar casos d’èxit i exemples, tant a través de vídeos com en narració i descripció.
  • Exercicis per practicar els conceptes.
  • Jocs i dinàmiques per aprendre de manera més lúdica i divertida.
  • Combinar l’exposició amb debats plenaris.
  • Respondre a les diferents intel·ligències i canals de representació, per tal de que la formació sigui més efectiva.
  • Aplicar el concepte “val més un gram de pràctica que una tona de teoria”.

Contingut

Primera sessió

  • Què és la creativitat. Exposició.
  • Test de creativitat. Treball individual.
  • Creativitat en casos d’èxit empresarials: empreses petites i grans. Exposició i debat.
  • Neurociència, emocions i creativitat. Exposició i debat.
  • Gestió de creences limitadores a la creativitat. Dinàmiques.
  • Work-out en grups: de la definició del problema a la cerca de solucions. Super-brain-stormings. Cas real.
  • Els sis barrets de la creativitat.
  • La matriu dels usuaris. Casos d’empreses.

Segona sessió

  • SCAMPER. Eina i casos. Treball en equips.
  • Llistat d’atributs. Cas en equips.
  • Perspectives i angles. Producte, planificació, potencialitat i persones.
  • Matriu per ajudar a triar la millor idea en equip. Exposició i debat. Cas pràctic.
  • Com va fer en Disney per passar a l’acció. Exercici individual.
  • Gestionar la creativitat dels altres. Exposició i debat.
  • Continuar alimentant la creativitat pròpia. Exposició i pla d’acció individual final.

Formadora

Formació impartida per Arantza Uriarte Calvo, de l’empresa ARALAND BUSINESS, assessora acreditada per a Acció en innovació, àmbits d’estratègia, operacions i organització. Des de 2009 és consultora especialitzada en Talent i Innovació ajudant a impulsar el creixement de directius i equips amb el focus en Innovació, transformació digital i gestió del canvi. Ha treballat per l’administració pública i per empreses privades i grans multinacionals.

Calendari

La formació es realitzarà en 2 sessions els dies 1 i 2 de desembre de 2021, de 9.30 a 12.30h. (6 hores en total), en modalitat virtual. Una vegada formalitzada la teva inscripció ens posarem en contacte amb tu per a que rebis les instruccions que necessites per accedir a l’aula virtual. Formació 100% subvencionada.

Inscripcions

Per inscriure’t, clica el botó verd de sota “Vull inscriure’m!” per accedir a la nostra Plataforma d’Inscripció.

Si és la primera vegada que hi accedeixes, registra’t clicant a la pestanya “Registrar-se” i emplena el formulari amb les teves dades.

Si ja hi has accedit anteriorment, inicia sessió i actualitza la pestanya “Les meves dades”, sobretot el correu electrònic on voldràs que t’enviem l’enllaç per accedir a l’aula virtual de la formació.

Una vegada formalitzada la teva inscripció ens posarem en contacte amb tu per a que rebis les instruccions que necessites per accedir a l’aula virtual. Formació 100% subvencionada. PLACES LIMITADES!

Aquesta formació forma part del programa supramunicipal entre els Ajuntaments de Gavà, Castelldefels i Viladecans i està subvencionada per la Diputació de Barcelona. 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: