FORMACIÓ | Esprem Gmail i Google en la cerca de feina (21 i 23 de setembre de 2021)

FORMACIÓ JA REALITZADA

Te l’has perdut? Subscriu-te al nostre servei d’avisos per WhatsApp i assabenta’t de les properes formacions i les ofertes d’ocupació. Dona’t d’alta aquí: https://bit.ly/MésInfoServeiWhatsApp

El món de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) es troba actualment en una etapa de màxima expansió. En aquest context, Google ofereix tota una sèrie d’eines bàsiques per navegar, comunicar-nos i compartir documents. L’univers Google Drive obre noves portes a les persones que cerquen feina i l’eina de correu electrònic Gmail pot ser clau per enviar missatges a les empreses.

En aquesta càpsula descobriràs com les aplicacions Google et permet: cercar ofertes laborals, crear comptes de correu Gmail, utilitzar Youtube per accedir a notícies, gestionar la teva xarxa de contactes, entre altres moltes opcions.

Continguts

  • Google per cercar feina, com i on cercar les ofertes de treball
  • Creació i utilitats d’un compte de correu Gmail
  • Utilitats de les aplicacions My Bussines, Youtube, Maps, Google Earth, etc…
  • Funcionament del Drive: creació i edició de documents, emmagatzemar i compartir informació, fer presentacions Slides, etc…
  • Altres opcions de gestió: Calendar, Fotos, Google+, Traductor, etc..

Les sessions seran molt pràctiques i participatives. Les explicacions s’aniran fent a mesura que realitzis les pràctiques que la docent vagi explicant. Durant les dues sessions la formadora solucionarà possibles dubtes que puguin sorgir en l’aplicació de la informació apresa.

Adreçada a:

Persones en situació d’atur i/o situació de millora de feina, inscrites a la Borsa de Treball del Servei Local d’Ocupació, amb interès d’aprofundir en el coneixement de la utilització de les aplicacions Google Drive per la recerca de feina.

Aquesta formació està emmarcada a les accions desenvolupades des del Club de Feina.

Persones formadores

A càrrec de la formadora i orientadora Montse Ros Olivas i de la tècnica de l’equip del Centre de Serveis per a l’Ocupació – Rosa Luxemburg de l’Ajuntament de Gavà, Elisa Muñoz.

Calendari

Dimarts 21 i dijous 23 de setembre, de 10 a 13 h, en modalitat virtual.

Tens dubtes? Contacta amb el Centre de Serveis per a l’Ocupació – Rosa Luxemburg, al 93 263 91 20 o al cso@gava.cat

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: