Inicia’t amb LinkedIn i construeix el teu perfil professional

FORMACIÓ JA REALITZADA

Te l’has perdut? Subscriu-te al nostre servei d’avisos per WhatsApp i assabenta’t de les properes formacions i les ofertes d’ocupació. Dona’t d’alta aquí: https://bit.ly/MésInfoServeiWhatsApp

Es parla de LinkedIn com una Xarxa social on trobar la teva oportunitat professional, contactar amb treballadors i treballadores del teu sector (o d’altres) i establir noves relacions professionals. Aquesta xarxa és considerada la més important per fer networking, per això és imprescindible formar part de la seva comunitat a l’hora de cercar feina. El primer pas serà crear el teu perfil de forma estratègica.

Amb aquesta càpsula aprendràs les claus per :

  • Donar-se d’alta al cercador de feina de la plataforma.
  • Crear una xarxa de contactes professionals.
  • Contactar amb persones responsables de processos de selecció per a fer autocandidatures.
  • Conèixer les activitats, les inquietuds i els valors de les empreses que t’interessen
  • Fer networking i definir la marca personal i professional

Com puc crear el meu perfil a LinkedIn?

Només cal entrar a la seva web o descarregar l’app mòbil i seguir els passos especificats, tenint especial cura en posar el nostre nom real, no un pseudònim i una contrasenya que puguem recordar.

Què he de fer perquè el meu perfil sigui professional i atractiu?

  • Seguirem els passos que ens anirà indicant l’assistent del LinkedIn, assegurant-nos d’omplir tots els camps.
  • Posarem una fotografia professional que “posi cara” a la informació que compartirem.
  • A l’hora de crear el nostre perfil, traslladarem el nostre perfil formatiu i professional (CV) a la plataforma (el podem adjuntar, també podem vincular vídeos, articles…)
  • Serà important incloure els nostres assoliments professionals, vinculats a competències transversals.

Aquesta acció formativa s’adreça a persones en situació d’atur, en procés de millora de feina, inscrites a la Borsa de Treball del Servei Local d’Ocupació, i que tinguin interès a aprofundir en el coneixement d’aquesta xarxa social i professional.

Si vols aprofundir més en el coneixement d’aquesta xarxa social i professional, pots assistir a la càpsula en format virtual que realitzem en el marc del Club de Feina del Centre de Serveis a l’Ocupació Rosa de Luxemburg, de l’Ajuntament de Gavà, que tindrà lloc el dimecres 24 de febrer de 10 a 12h i anirà a càrrec de Ari Vigueras,  Formadora Orientadora Ocupacional i Elisa Muñoz, tècnica de l’equip del Centre de Serveis per a l’Ocupació – Rosa Luxemburg.

Tens dubtes? Contacta amb el Centre de Serveis per a l’Ocupació – Rosa Luxemburg, al 93 263 91 20 o al cso@gava.cat

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: